Darbo paieška internete

Klientų aptarnavimo skyriaus vadovas (-ė)


https://www.radau.lt/pasiulymas.html?sID=38372
PareigosVisos pareigos
ĮmonėAnoniminė
MiestasVilnius
PasiūlymasApie darbą
Klientų aptarnavimo skyriaus darbo organizavimas, pavaldžios komandos darbo kokybės, darbo kultūros ir motyvacijos užtikrinimas;
Klientų aptarnavimo standartų ir procedūrų diegimas, atnaujinimas, dokumentacijos rengimas, vykdymo kontrolė;
Gerų santykių su svarbiais klientais palaikymas;
Subkontraktorių, teikiančių paslaugas Lietuvos ir užsienio klientams, darbo organizavimas ir priežiūra.

Mūsų reikalavimai
Aukštasis išsilavinimas, pageidautina – inžinerinis arba IT srityje;
Panašaus darbo patirtis;
Kasos aparatų, mokėjimo terminalų ir pan. įrangos administravimo ar priežiūros patirtis – privalumas;
Vadovavimo įgūdžiai, organizuotumas, gebėjimas sudėlioti prioritetus;
Labai geros rusų ir anglų kalbų žinios (žodžiu ir raštu).

Mes siūlome
Konkurencingą darbo užmokestį;
Asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes.

NurodymaiSusisiekite [email protected]
Galioja iki2020 Vas. 7d. 00:00